blashbob

Feel the weakness

Publicerad 2011-10-13 12:59:48 i Life style,



För det första, kommentera med namn. För det andra, jag tror knappst att Crulle mår dåligt för att hon får stå "många dagar", 4 dagar har hon stått, och jag tror inte hon dör av det. Det är bara bra för henne att hon kan få vila lite så att allt nytt emd hoppningen kan sjunka in lite. Visst inte så jävla bra att låta henne stå innan tävling, men hon kommer ridas nu varje dag tills söndag (4 dagar) så tror inte hon har "tappat" något under vilotiden. För det tredje, Klart jag får lite ångest över att jag låter henne stå i så många dagar, och att jag låter min svåra tid gå ut över henne är jävligt fel. Men som sagt, tror inte hon dör av att stå några dagars vila.

 

Kommentarer

Postat av: Amanda

Publicerad 2011-10-13 21:08:54

Meh! Ta inte åt dig. Jag lät Rasmus stå i en vecka ibland om jag hade det stressigt eller mådde dåligt över nåt, visst var det väl inte så bra om jag ville hålla tjockisen i form liksom men han dog ju knappast! Han hade det nog rätt skönt i hagen hela dagarna istället.



Svårt att "skita i killen" om du älskar honom liksom. Fast jag tror han förtjänar att bli skiten i ändå:<

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

I denna bloggen har bara fåtal lösen till då jag skriver såpass personliga inlägg i den. Min allmänna blogg www.chipolina.blogg.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela