blashbob

Drop the world

Publicerad 2011-10-30 11:52:10 i Life style,

Igår kväll blev det först förfesta som en tok hemma (ingen bra kombination att vara ensam hemma i ett stort hus med hög musik och alkohol, det leder till saker som gör ont.) sen tog jag bussen till Sandra och Rasmus, riktigt trevligt! Sen blev det Harrys, ganska mycket folk, nästan fullt.

Sen åkte jag hem och vaknade på det bästa sättet. :)

Nu ska jag iallafall försöka göra en omelett, Rasmus försökte förklara för mig igår, så får se hur det går. Men hallå hur svårt kan det vara att göra en omelett? Haha det märks! Ikväll har jag kvällsfodring i stallet, så jag ska sitta hemma hela dagen idag och äta omelett (hahah) och kolla film. Kommer inte orka göra någonting idag känns det som, mörbultad, stel och bakis. Har jätte ont i det vänstra pekfingret på nått konstigt vänster.. Haha jaja.


Vem tror ni inte vaknade upp med världens jävla magkatarr? Jo precis, jag.
Dagens räddning: Omeprazol.

Kommentarer

Postat av: Lovisa

Publicerad 2011-10-30 19:32:21

Svar; Nemen ååh tack gumman, det värmer! :'D <3

Jaa det kommer jag göra! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

I denna bloggen har bara fåtal lösen till då jag skriver såpass personliga inlägg i den. Min allmänna blogg www.chipolina.blogg.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela