blashbob

Alias

Publicerad 2011-10-17 23:35:49 i Life style,

Idag åkte jag till stallet med Lovisa :)
Red på hacket idag med hoppsadeln, hon va sååå fin. Gjorde mycket övergångar från skritt och trav, och tempoväxlingar i trav. Hon gjorde riktigt fina travökningar idag! Jobbade med lite skänkelvikningar i skritt och hon tog dom jätte fint. Lyssnade kalas bra på skänkeln. Tänkte att jag ska testa i trav också, först tyckte hon det var lite krångligt så hon saktade av till skritt i början. Men sen efter några gånger gjorde hon riktigt fina flyttningar i trav, så idag va hon dyyyr! Imorn blir det nog longering för Crulles del :)


Svante och Simon var lite självmordbenägna i söndags morse..
Ingen bra ide att ligga och vila mitt på vägen hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

I denna bloggen har bara fåtal lösen till då jag skriver såpass personliga inlägg i den. Min allmänna blogg www.chipolina.blogg.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela