blashbob

Wake up hate

Publicerad 2011-11-09 18:44:42 i Life style,

Jag blir så jävla irriterad.
Jag fullkomligt hatar anonyma kommentarer, våga stå för vad du skriver.
Så onödigt att klämma ur sig onödiga och elaka kommentarer och sen inte fylla i namn eller något, då kan man väl lika gärna hålla tyst?

..Och sen finns ju faktiskt folk som tar åt sig, och jag är en av dom.
Elaka kommentarer suger jag åt mig som en svamp, fast jag inte vill. Jag vill kunna blunda för onödiga och taskiga ord, men det är svårt.

Det är två stora skillnader på konstruktiv kritik och elak kritik.

Kommentarer

Postat av: mamna

Publicerad 2011-11-10 17:58:53

Du har så rätt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

I denna bloggen har bara fåtal lösen till då jag skriver såpass personliga inlägg i den. Min allmänna blogg www.chipolina.blogg.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela