blashbob

this shit will fuck you up

Publicerad 2011-11-26 21:08:22 i Life style,

Jag vill skriva allt jag känner, jag vill skriva om allt bra och om allt dåligt, jag vill bara skriva, men varför ska det vara så jävla svårt att få ur sig alla ord ur hjärnan och ur munnen eller i detta läget, ut genom fingrarna?

På samma gång så vill jag inte skriva, eller prata. Jag vill inte tynga ner andra med mina problem. Jag vill inte att folk ska veta hur jag mår, jag vill inte att folk ska kunna se igenom mig och veta hur jävla svag jag är. Jag vill visa mig stark inför världen och ta allt som kommer emot mig.

Jag vill vara stenhård samtidigt som jag vill vara mjuk och öppen. Jag vill allting och ingenting. Jag vet snart inte vad jag ska ta mig till, jag vill göra båda sakerna som är tvärtimot varandra. Hur fan kan man vilja motsatsen till det andra och tvärtom? Det är ju något fel på mig.

Kommentarer

Postat av: Lovisa

Publicerad 2011-11-26 22:02:54

Nej, det är absolut inget fel på dig! Jag vet precis va du menar!

Jag är också en sån person som inte vill tynga andra med mina problem.. Även om jag vet att det är bättre att få ur sig allt man har inom sig som gör att man går och har ångest :(

Men du ska veta Karro att du är så jävla fin och underbar vän, och du vet att du Alltid kan komma till mig, vad det än är! Och du kan höra av dig När som helst! Kom ihåg det, glöm aldrig, jag finns här, alltid <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

I denna bloggen har bara fåtal lösen till då jag skriver såpass personliga inlägg i den. Min allmänna blogg www.chipolina.blogg.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela