blashbob

Suffering

Publicerad 2011-11-14 22:06:18 i Life style,

Bloggen blir lidandes ett tag nu för har fullt upp med körkortsteori, stall, och massa prov och läxor i skolan. Kommer försöka lägga bloggen lite åt sida nu i kanske nån vecka, ligger sjukt mycket efter i körkortsteorin och skolan är det inte ens påtal om hur långt efter jag ligger.. Crulle har fått en lite mindre vintervila på 1½ vecka för att jag verkligen inte haft tid och vissa dagar inte skjuts till stallet.

Men Imorn så ska Crulle få en mysig uteritt tänkte jag och sen kanske ett kortare mjukgörande pass på banan, på onsdag tänkte jag longera och på torsdag tänkte jag longera lite i början sen ev. sitta upp och rida lite i slutet och se hur hon känns. Fredag får vi se om hon få springa i ridhuset eller kanske lite markarbeten med upphöjda bommar osv, vi får helt enkelt se hur det blir :)


Gammal bild på pärlan!
Saknar mitt pelham som är spårlöst försvunnet..? störande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

I denna bloggen har bara fåtal lösen till då jag skriver såpass personliga inlägg i den. Min allmänna blogg www.chipolina.blogg.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela