blashbob

Pokerface

Publicerad 2011-11-02 18:13:51 i Life style,

Idag var det träning med Neptune för Sofie.
Han skötte sig exemplariskt. Synd bara att jag red dåligt.. La han fel flera gånger så han fick hoppa stillastående och var itne koncentrerad nog så han smet iväg på det sista hindret (en linje med 4 hinder) flera gånger. Usch jag skäms över hur jag red helt ärligt. Men aja, får hoppas att det är bättre på Lördag.

Just nu försöker jag tänka på programet på tv:n och inte ångesten som håller på att bryta ut. Jag vet inte varför min kropp får för sig att må dåligt nu, jag mår ju bra? Jag är glad och jag känner att saker och ting har vänt åt rätt håll.. Visst jag är fullkomligt livrädd, men jag är ju glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

I denna bloggen har bara fåtal lösen till då jag skriver såpass personliga inlägg i den. Min allmänna blogg www.chipolina.blogg.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela