blashbob

One day or another

Publicerad 2011-11-30 23:12:22 i Life style,

Jag ska sova själv för första gången på vääldigt länge. Känns riktigt tungt faktiskt.. Har så jävla svårt att sova på nätterna när jag är ensam, känner mig så övergiven, trots att jag vet att jag inte är det. Vet inte varför det känns så.
Har ju hundarna här iaf så blir ju inte helt ensam, men inte samma sak som att ha någon brevid sig och att ha två hundar brevid sig.
Känner på mig att detta kommer bli en lång natt.. Har morgonfodringen i stallet imorn också så kommer vara döds trött imorgon. Ska kolla klart ett avsnitt av The Hills sen ska jag försöka lägga mig..

Hade föresten i ricinolja för första gången idag, ska bli spännande om det funkar! I hope so :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

I denna bloggen har bara fåtal lösen till då jag skriver såpass personliga inlägg i den. Min allmänna blogg www.chipolina.blogg.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela