blashbob

Fallen

Publicerad 2011-11-04 19:46:50 i Life style,

Inte så jätte mycket att skriva mer än att jag har blivit sjuk typ. Har fruktansvärt ont i revbenen och nacken (som jag ALLTID ska få när jag har feber av någon konstig anledning) så känner mig som en stel tant. Halsen sviker och huvudet har fått för sig att jag ska ha ångest. Bra kombination.

Hade morgonen i stallet idag med mamma, gick väl bra, lite stressigt dock men så kan det väl vara ibland. Skulle egentligen stannat kvar och ridit sen tagit bussen hem men mådde så jävla fitt piss så jag orkade verkligen inte. Åkte hem och sov några timmar sen iväg till vetrinären i k-hamn med Sandra och hundarna. Wimzi hade fått lite problem med ögat som hon fick salva till.

Sen åkte jag hem och bara satt och .. dog. Nej men kände mig lite halvdöd och sliten så jag satt mest vid datorn och kollade serier en stund. Sen kom Sophie och Andreas och hämtade transporten till imorn och så följde jag med och fixade Neptune. Han fick sig en dusch som inte var uppskattad kan jag säga. Snurrade runt lite hejvilt och hade inte alls lust med att stå stilla. Men ren vart han iaf!

Nej usch nu spelar Bandit Nirvana så nu hoppar jag in i duschen, haha typ det tråkigaste bandet ever.


Charmig fylle bild på mig när vi hade fest hemma.
lilla kissen haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

I denna bloggen har bara fåtal lösen till då jag skriver såpass personliga inlägg i den. Min allmänna blogg www.chipolina.blogg.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela