blashbob

Dark mother divine

Publicerad 2011-11-09 15:04:49 i Life style,

Ska börja med att dricka diet shake. Kommer ersätta en-två måltider så jag kommer inte sluta äta. Men kommer vara noga med vad jag äter. Måste också försöka sluta med mitt ständiga små ätande. Fruktansvärt! Hahaha. Jag har bestämt att jag bara får äta onyttigt när jag är bakis eller MAX en gång i veckan, kanske inte ens det, och så ska jag försöka ge mig själv ett godis förbud. Iallafall fram till jul ;) Måste ju äta onyttigt på julafton haha!

Ska försöka gå ut och gå varje dag och kanske springa/cykla två-tre gånger i veckan och så ska jag leta upp några bra mag-övningar på internet, för just nu är min mage... inte fin. Det finns mycket på min kropp som jag inte gillar, men magen ligger på första plats. usch!

Hursom hellst så tror jag att detta kommer bli kanon bra! Ett plus är ju att jag rider också ;)

Påtal om ridning och hästar så har jag fått några mail varav två som verkar riktigt bra.. Sen är det en som ringt också som verkade ganska bra. Vi får väl se hur det slutar. Vi kommer iallafall inte ha bråttom med att sälja henne. Rätt hem är viktigast!

Kommentarer

Postat av: joss

Publicerad 2011-11-09 17:23:15

Haha shit, går in på din blogg, ser rubriken och bara "SHIT MÅSTE LYSSNA PÅ LÅTEN!!!" xD



Dissection<3

Postat av: Lovisa

Publicerad 2011-11-09 19:40:24

Det är bra, ha inte bråttom med att hitta någon bra :) det kommer! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

I denna bloggen har bara fåtal lösen till då jag skriver såpass personliga inlägg i den. Min allmänna blogg www.chipolina.blogg.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela