blashbob

Crash

Publicerad 2011-11-09 20:24:53 i Life style,

Idag har jag färgat håret, har blekt mitt hår för förhoppningsvis sista gången, eller..? Jag är inte helt nöjd med håret än haha (kräsen?) jag vill ha det liiiite ljusare. Men jag vill inte plåga mitt hår mer med blekning, jag sörjer just nu för det har redan blivit tuggumi hår.

Så nu blir det överdriva med hårinpackningar och sen borsta, föna och platta håret så lite som möjligt. Jag har faktiskt inte borstat håret på typ två veckor tills idag då och jag har haft uppsatt hår i flera månader nu (med enstaka gånger nedsläppt). Så småningom blir det väl så långt jag vill ha det, men just nu känns det som att det går väääldigt sakta.


Förstår inte varför mobilkameran jämt ska göra så att mitt hår ser svart ut?
Jag har rött hår juu!

Kommentarer

Postat av: topdressage - amanda

Publicerad 2011-11-09 20:51:56

Nu kan du va med och tävla om ett valfitt shockemölhe schabrak + valfria benlindor1



http://topdressage.blogg.se/2011/november/bloggtavling.html#comment

Postat av: topdressage - amanda

Publicerad 2011-11-09 20:52:07

Nu kan du va med och tävla om ett valfitt shockemölhe schabrak + valfria benlindor1



http://topdressage.blogg.se/2011/november/bloggtavling.html#comment

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

I denna bloggen har bara fåtal lösen till då jag skriver såpass personliga inlägg i den. Min allmänna blogg www.chipolina.blogg.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela