blashbob

When we were winning

Publicerad 2011-05-19 12:52:16 i Life style,

Nu hade jag tänkt avslöja vad som kommer hända om ca en vecka! (28-29 Maj).
Det är nämnligen såhär att jag och mamma har anmält mig och Crulle till en tävling som ligger i strängnäs, näsbyholm för att vara exakt.
Det är en tvådagars tävling, ett riksmästerskap för endast ridtravare. Hur kul är inte det!? Så lördagen den 28onde vid lunchtid så lastar vi Crulle och åker iväg :) Vi har hyrt boxplats till Crulle och husvagn till oss, och nästan det bästa med hela helgen är att Micke gos ska med <3

Grenarna är Hoppning, dressyr, utställning, löshoppning och något liknande travmoment. Jag ska vara med i dressyr och hoppningen, hade viljat vara med på utställningen också men den klassen var tyvärr full. Men jag ser verkligen fram emot detta! Är dock väldigt nervös.... haha redan! Dressyren kommer nog inte bli några problem, då det går riktigt bra i dressyren nu för mig och Crulle. Hoppningen så tror jag att den kommer gå bra också! Vi ska hoppa 60 och 80cm, är riktigt nervös inför 80 klassen, Men häromdan så hoppade vi 85 utan problem (högsta jag hoppat med Crulle någonsin haha) så jag tror det kommer gå bra!

Önska oss lycka till? :D

Kommentarer

Postat av: Cissi

Publicerad 2011-05-19 13:02:08

Kul! Lycka till :D

Postat av: emma

Publicerad 2011-05-19 13:08:12

Åh vad kul, lycka till :D

Postat av: elina

Publicerad 2011-05-19 14:16:27

Va kul! :D Massa lycka till!!

Postat av: Cissi

Publicerad 2011-05-19 23:42:40

Sv. Min kusin ska skaffa häst (eller ja 2 st) så jag kommer börja rida igen. Massa! Så himla kul, har saknat det så. Stor skillnad från att rida ungefär varje dag till inget alls. Hämtar den ena IMORGON :D

Postat av: Linn Forsström - livet på stuteri Ängsbacken

Publicerad 2011-05-26 09:53:48

spännande! lycka till :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

I denna bloggen har bara fåtal lösen till då jag skriver såpass personliga inlägg i den. Min allmänna blogg www.chipolina.blogg.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela