blashbob

Unrising

Publicerad 2011-05-03 20:57:07 i Hästar,

Här kommer en efterlängtad bild på mig och Crulle i vårat exklusive-set (dock tog jag inte på henne täcket)
obeservera att bilden är lite skev så hon har inte så stort huvud och så smal hals egentligen haha.
Har egentligen en hoppgjord också med magplatta, men den passar henne inte längre... haha
Så ifall någon är ute efter en hoppgjord i strl 140, knappt använd så hör av er :)

l

Handskarna, tränset och swarovski pannbandet är nytt btw! Resten av dom nya
grejerna kommer någon gång under onsdag

Kommentarer

Postat av: Kajsa

Publicerad 2011-05-04 09:30:03

Hej vad är priset för hopp gjorden?

Postat av: Linn Forsström - livet på Stuteri Ängsbacken

Publicerad 2011-05-06 13:41:52

ååååhhhhhh, ge mig settet! dreggel

Postat av: Linn Strelin

Publicerad 2011-05-14 21:47:02

Hon var skit snygg i det ju! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

I denna bloggen har bara fåtal lösen till då jag skriver såpass personliga inlägg i den. Min allmänna blogg www.chipolina.blogg.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela