blashbob

Sorrow

Publicerad 2011-05-17 17:38:01 i Life style,

Idag har jag städat för imorn kommer mäklaren och fotar huset. Ska sälja och flytta till lägenhet, lär bli spännande då jag aldrig bott i lägenhet någonsin i hela mitt liv. Men aja ska bli skönt att komma lite närmare stan och kanske lite lättare att ta sig till stallet med buss.
Har också spelat lite gitarr :D För jag fick en jätte fin gitarr av Micke gos igår, han hade målat jätte fint på den :) <3 Lägger upp en bild senare för just nu har min kamera inga batterier och mobil sladden är borta haha!

Nu är det inte långt kvar tills jag fyller 18! wihooooo typ 16 dagar bara!
aaaaaaaaaaaaaahhhh nu började det åska!! är livrädd för åska :(

l

får jag jobb ska jag köpa en sån här misse :$ hih

Kommentarer

Postat av: elina

Publicerad 2011-05-17 18:23:20

gaaaah va ja vill ha en sån katt! Så enormt förbaskat söta!

Postat av: Amanda

Publicerad 2011-05-18 19:25:49

Förlåt, men vad läskig den såg ut :o

Postat av: Cornelia

Publicerad 2011-05-19 10:37:48

Hej! Nu har jag dragit igång en tävling här på bloggen :) Här har du en direkt länk till inlägget som handlar om tävlingen :)

http://kindofscofield.blogg.se/2011/may/drar-nu-igang-en-tavling-d.html

/Cornelia

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

I denna bloggen har bara fåtal lösen till då jag skriver såpass personliga inlägg i den. Min allmänna blogg www.chipolina.blogg.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela