blashbob

Rambo

Publicerad 2011-05-06 14:01:12 i Life style,

Har kommit in lite kommentarer nu på sistone, ME LIKE! forstätt så :)
Idag har jag ingen aning om vad jag ska skriva om.. Ska kanske åka iväg till stallet sen med Annie för hon har precis tagit körtkort så hon ska kanske hämta mig senare.
Sen har jag kvällsfodring i stallet också och efter det ska jag träffa Micke så kanske blir lite dålig update från min sida idag. Men ska försöka fixa fram lite tidinställda inlägg om jag kommer på något att skriva om ;)

Längtar så himla mycket tills nästa träning! Har gått grymt bra dom två senaste gångerna så nu är jag riktigt taggad!! :D Snart kommer jag avslöja en sak som kommer hända i slutet av Maj som kommer vara en oförglömd upplevelse för både mig och Crulle, ni får hålla utkik!

Rocker brudz

Kommentarer

Postat av: julia sundelius

Publicerad 2011-05-08 15:02:59

länka varandra? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

I denna bloggen har bara fåtal lösen till då jag skriver såpass personliga inlägg i den. Min allmänna blogg www.chipolina.blogg.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela