blashbob

New Divide

Publicerad 2011-05-27 14:45:33 i Hästar,

Om ca en halvtimme tar jag moppen och åker till stallet! Har fått låna Mickes moppe för att kunna fixa det sista i stallet inför helgen för att mamma kommer vara borta till imorgon på morgonen, tack gos <3

Ska rida igenom programmet en sista gång, duscha Crullsan NOGA, putsa alla dressyrsaker, fixa iordning höpåsar och mat hinkar, sen ska jag ju självklart mocka och så. Kommer bli en sen kväll i stallet, skulle egentligen släppa Crulle och Pi i en liten sommarhage i några timmar för att dom ska få beta "in sig" lite, men vet inte riktigt när Crulle ska få tid till att beta eftersom jag kommer behöva hålla på med henne nästan hela tiden.
Men troligen så släpper jag henne och Pi direkt i den hagen när jag kommer, sen går jag och Mockar och fixar mathinkar och allt det där. Sen tar jag in henne och rider, sen släpper jag ut henne igen, putsar grejerna, och sen tar in henne för en dusch. Sen kommer hon förbli inne. Kanske går ut och betar med henne lite också medans hon torkar.

Fluff grimma :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

I denna bloggen har bara fåtal lösen till då jag skriver såpass personliga inlägg i den. Min allmänna blogg www.chipolina.blogg.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela