blashbob

M!ssundaztood

Publicerad 2011-05-23 13:31:14 i Life style,

Sorry för sjukt låg uppdatering men hemma sitter jag med mobilt internet så det går äckligt segt att ens ladda upp en bild/inlägg. Och så har jag haft fullt upp i stallet, har hårdtränat som en galning nu inför tävlingen på söndag. Kan redan nu varna att på fredag-söndag kommer det knappt vara någon uppdatering alls, för på fredag ska Crulle duschas, klippas, flätas och jag ska smörja två sadlar, två träns och göra en miljon höpåsar och kraft hinkar. På lördag så åker vi ju, ska bli skönt att slippa åka jätte tidigt men vi har planerat att åka runt 12- halv 1. Men kommer ju såklart åka till stallet ganska tidigt och fixa allt med transporten och det sista med Crulle. Och så ska vi lunchfodra i stallet innan vi åker.

Anyway, nu är anticimex här och ska göra en besiktning på huset, ska bli så himla skönt när allt detta är över. Så behöver vi aldrig mer se dig igen!

Lösningen när man tittar ner, tittar upp i himlen :D
Bild från Madde träningen som gick bajs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

I denna bloggen har bara fåtal lösen till då jag skriver såpass personliga inlägg i den. Min allmänna blogg www.chipolina.blogg.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela