blashbob

Leaving Home

Publicerad 2011-05-27 22:44:03 i Life style,

Puuh! Äntligen hemma från stallet! Jag åkte vid 3 och kom hem så sent som vid 9! Jonna som hade kvällsfodring hann t.o.m åka innan mig haha. Men jag har gjort himla mycket grejer idag, har ridit igenom henne och det kändes jättebra uton höger galoppen, men det gör inte så mycket för vänster galoppen va äckligt fin idag! Hoppas verkligen het håller sig tills på söndag :)

Har duschat henne och det va inte kul tyckte Crulle haha! Hon vart jätte tjurig när jag spolade henne, men sen tyckte hon det va jätte skönt när jag masserade in diskmedel (riktigt bra och effektivt, pälsen blir som sammet efteråt!!) på henne, men sen såfort jag tog slangen igen tjurade hon ihop ;) Ston alltså!

Nu är jag helt slut i kroppen och ska nog snart sova. Hoppas jag somar snabbt idag för har ont överallt, men kommer vara så spänd inför imorn så kommer nog inte kunna sova haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

I denna bloggen har bara fåtal lösen till då jag skriver såpass personliga inlägg i den. Min allmänna blogg www.chipolina.blogg.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela