blashbob

Kill to belive

Publicerad 2011-05-01 18:58:39 i Life style,

Idag är jag bakis med stort B.. fyfan. Men man får väl skylla sig själv antar jag. Men jag hade riktigt kul iaf! Massa rolig musik att dansa till, inte massa rocktråk. Känner att det har blivit för mycket rockfester på senaste så det är skönt att runda av ibland med lite remix låtar osv.
Och tack till världens bästa Micke som tog hand om mig igår natt när jag inte mådde fullt så bra haha.

Idag red jag Crulle på hackamore, och hon blir så överdriven med hack, fast på ett bra sätt! Räcker med att man råkar flytta på lillfingret lite så blir det en tvärnit. Haha så det blev lite missförstånd idag men det gör inget, det var ju så länge sen jag red på hack. Imorn ska jag verkligen försöka få med mig kameran till stallet och ta kort på allt jag köpte :)

Nu ska jag åka till Micke och gosa massa och äta pizza, imorn kommer det lite roligare inlägg.

www

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

I denna bloggen har bara fåtal lösen till då jag skriver såpass personliga inlägg i den. Min allmänna blogg www.chipolina.blogg.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela