blashbob

I'll be waiting

Publicerad 2011-05-15 18:48:09 i Life style,

Idag hade vi stalldag i stallet! Gick igenom alla sommarhagarna, grillade, red och pratade :D
Crulle va dock inte kul alls idag..Stegra, gjorde luftsprång och höll på. Hon stegrade en gång och slog i min axel så det kändes som den gick ur led, inte så jätte kul kanske. Sen så när jag bad henne stå still så tryckte hon in mig i väggen så hela foten knakade till. Suck! Brunstigt sto deluxe typ.

Nu snart ska jag till Micke och sen åker vi till bror och kollar på hockey VM........ skitkul hahah. Ne men man måste ju ställa upp för sin pöjk ;) Måste säga förlåt för den dåliga uppdateringen också men har varit i Säffle över helgen :) Gick på marknaden, men hitta ingenting. Va jätte nära på att köpa en t-shirt där de stod "I <3 Horses" men den va i svart o jag ville ha en i vit :/ Snyggt att rida runt i den liksom :D haha Ne men nu måste jag logga! PÖSSHÄJ

j


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

I denna bloggen har bara fåtal lösen till då jag skriver såpass personliga inlägg i den. Min allmänna blogg www.chipolina.blogg.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela