blashbob

Born to be wild

Publicerad 2011-05-12 07:12:57 i Hästar,

Igår red jag och Annie ut igen, vi tog rundan :) Det tar ungefär 2 timmar att rida om man rider i ett normalt tempo med skritt, trav och galopp. Vi tog rundan på ungefär 40-50 minuter, då kan ni fatta hur fort de gick hahaha, och ändå hade vi många skritt pauser mellan haha. Sen så gick vi ner och badade lite med dom, de gick utan att ens behöva övertala dom, både Crulle och Lego gick i direkt haha :D Sen stod dom där och plaskade och Lego doppade halva huvudet ner i vattnet hahahaha. Sen gick vi igenom skogen och Crulle nästan la sig ner en gång, vet inte va hon gjorde men hennes ben va helt CP sa annie (som red bakom) haha stumpan! Vi va borta i typ 2 timmar igår sammanlagt. Vi va i stallet totalt 5 timmar igår, så sjukt härligt väder dessutom!

Idag ska jag kanske hoppa lite förhoppningsvis, annars tar jag ett lugnt dressyrpass och hoppar imorn. Får se :)

htyt

Sist vi löshoppade (fina hinder va?) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

I denna bloggen har bara fåtal lösen till då jag skriver såpass personliga inlägg i den. Min allmänna blogg www.chipolina.blogg.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela