blashbob

Bed of Roses

Publicerad 2011-05-28 11:40:12 i Life style,

Har varit så upptagen med att packa Crulles grejer så att jag helt glömt bort att packa mina egna saker, stabilt! Ska nu gå ner och packa de sista grejerna och sminka mig lite, sen rullar vi vidare mot stallet och packar in själva hästem ;)

Eftersom vi åker såpass sent så måste Crulle gå ut i hagen på morgonen, för hur kul är det att stå i en box till kl 1 på dagen? Får bara be till gud att hon inte rullat sig eller sovit i en bajshög inatt.. Hon har en tendens till att göra det haha!

Är så sjukt nervös att vi ska glömma något så att hela tävlingen går åt helvete, men det viktigaste av allt är packat, vaccinationsintyget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

I denna bloggen har bara fåtal lösen till då jag skriver såpass personliga inlägg i den. Min allmänna blogg www.chipolina.blogg.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela