blashbob

Because of you

Publicerad 2011-05-31 12:19:45 i Life style,

Idag ska jag till stan med Mulin! Ska möta henne vid halv 2. Måste köpa hårfärg till mig och Micke, parfym, smink och kolla efter bikini. Efter det åker jag till stallet direkt och kollar till bullsan. Ska ta av henne täcket också för det är riktigt fint väder, och enligt min mobil så ska det vara strålande sol hela veckan! NIIIZ.

Idag ska jag gå ut och gå med henne lite igen tror jag. Imorn kanske jag skrittar ut barbacka? Hm får se! På torsdag kanske jag tar ett lätt dressyrpass på banan sen på fredag får hon vila igen. På lördag vet jag inte om hon ska få vila eller om jag ska rida henne. Lär ju vara bakis den dagen eftersom jag fyller 18 på fredag! :D

Kommentarer

Postat av: Amanda

Publicerad 2011-05-31 23:21:59

Åh vad fina du och crulle är! Snygga ridstövlar också, och grattis till att det gick så bra på tävlingarna:D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

I denna bloggen har bara fåtal lösen till då jag skriver såpass personliga inlägg i den. Min allmänna blogg www.chipolina.blogg.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela