blashbob

All we are

Publicerad 2011-05-26 11:36:02 i Life style,

Kom nästan precis hem från stallet (eller ja en timme sen typ) haha. Red ett litet dressyrpass på Crullsan, hon va sjukt fin i traven! Ville nästan aldrig sluta trava haha, vänster galoppen va helt ok, höger var dock lite sämre, för springig och slängig, men vi ska träna mer på galoppen imorn tänkte jag. Halterna sitter nästan 100% nu, kändes jätte bra :) Hoppas det håller sig tills på söndag bara. Ska upp ikväll igen och fodra och pussa lite på snuttisen :D

Snart ska jag hoppa in i duschen o sen vidare till stan för att köpa hårfärg och kolla efter något snyggt linne. Sen ska jag möta upp Mamma och Martin. Ska till polisen och fixa ID kort för jag fyller ju 18 om typ en vecka, vill ju inte släpa runt på ett enormt pass när jag ska ut, + att jag ser ut som en fet o ful kossa på mitt pass. :S euw.

Har kollat igenom bilderna från i måndags nu, säger bara fyfan vad fula bilder hahahaha. Är ni snälla och kommenterar så kanske ni får se några stycken.

Smakprov från Måndags bilderna.
UPP MED BLICKEN.....!!

Kommentarer

Postat av: jessica

Publicerad 2011-05-26 11:59:15

vi vill ha mer bilder :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

I denna bloggen har bara fåtal lösen till då jag skriver såpass personliga inlägg i den. Min allmänna blogg www.chipolina.blogg.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela