blashbob

Träning

Publicerad 2011-03-13 18:37:00 i Hästar,

Idag tränade jag och Crulle i knutsbol för Lovisa :) Hon krånglade lite när vi skulle lasta henne, men efetr ett tag gick hon in. Och när vi väl hade börjat åkt så stod hon still hela vägen till Knutsbol. Träningen gick sjukt bra! Det va det bästa ridpass jag haft på Crulle någonsin, vilken känsla alltså! Crulle har inte orkat bära sig i galoppen i form pga att hon inte haft muskler för det. Men idag så höll hon formen i flera varv, till och med i höger varv, ihh min duktiga tjej. Är så grymt nöjd med henne.

Här kommer lite bilder, vissa är dock suddiga och överredigerade för att få fram liiite skärpa haha.

uil

 

kj

j

hj

h

k

Kommentarer

Postat av: Linn Forsström - livet på stuteri Ängsbacken

Publicerad 2011-03-14 09:07:17

Shiet vad hon har utvecklats! Ut på massa dressyr nu alltså? :D

Ska tävla i Valåsen på söndag :o

Postat av: Johnrebecca

Publicerad 2011-12-09 08:27:12

Keep up these useful pieces.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

I denna bloggen har bara fåtal lösen till då jag skriver såpass personliga inlägg i den. Min allmänna blogg www.chipolina.blogg.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela