blashbob

nananna

Publicerad 2011-03-04 11:15:04 i Hästar,

Idag har jag varit duktig ;) Hjälpte mamma med stallmorgonen, gick faktiskt ganska snabbt, kom till stallet ca halv 7 och vi va klara med utsläpp + fodring + mocka + sopa + fixa mat (till Crulle) + vatten när kl var strax efter 7 :) Fan va snabbt de går när man är två!
Sen när vi kom hem så gosa ja ner mig under täcket igen brevid Micke, mys! Han skulle dock åka iväg till skolan vid 11 så nu sitter jag här o kan inte sova, sängen är för tom för att sovas i nu ;) nerå haha

Och nu när jag inte har skola på morgonen längre så kommer jag hjälpa mamma med morgon fodringen varje gång hädan efter, de blir hon nog glad över.

Idag kommer Sandra igen! Ikväll blir det nog att åka hem till Martin skulle ja tro.

cecec


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

I denna bloggen har bara fåtal lösen till då jag skriver såpass personliga inlägg i den. Min allmänna blogg www.chipolina.blogg.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela