blashbob

myyys

Publicerad 2011-03-11 16:22:10 i Hästar,

Idag hade jag lunchfodring i stallet, Micke va jätte snäll o åkte hem på sin håltimme för att skjutsa mig till stallet, aww <3 När ja kom till stallet så va de så fint väder så jag gick direkt till Crulle och tog av hennes två täcken (ett regntecke + stalltäcke) och de va sååå skönt tyckte hon :D Sen stod jag och mös massa med henne och hon la sitt huvud på min axel och nästan somna, så himla mys!

Sen gick jag in o mocka och fixade allt i stallet + fyllde på vatten åt alla hästarna i hagen. När de va klart så hämta jag Crulle och så gick vi ut o gick i en timme! Min ögonsten <3 Prisse stod och gnägga heeeeela tiden när jag tog hans fru ifrån han haha, det skär i hjärtat av att höra hans gnägg! http://publishme.se/1871738/entries/article/116714724/Men måste ju kunna få ta ut Crulle ur hagen, what to do liksom. När vi kom tillbaka så fodrade jag alla som skulle ha lunch och bytte täcke på Prisse och satte på Crulle ett regntäcke.

Seeeen , nej jag skoja, sen gick jag till bussen och nu sitter ja hääär :D Håller på och pluggar lite men jag åker till säffle sen så kände mig tvungen att pausa pluggandet och uppdatera ;)

Saknar min micke <3

hj


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

I denna bloggen har bara fåtal lösen till då jag skriver såpass personliga inlägg i den. Min allmänna blogg www.chipolina.blogg.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela