blashbob

huvva!!

Publicerad 2011-03-07 01:46:23 i Life style,

Fy helvete vilken seg dag detta varit, somnade runt 5-6 på morgonen för jag mådde så jääääävla illa och så delade jag och micke på en minimal madrass med en kudde.. haha, sen vakna vi runt 12 och herre jesus vad bakis man va, länge sen man mådde så dåligt "dagen-efter" haha fy!!

Sen så hitta vi ingen skjuts så vi fick GÅ från bokia till micke, de va ganska skönt att gå fast man mådde piss för de va fint väder ;D Men sen när vi kom hem till micke så gick vi och la oss (kom väl hem runt 2 halv 3) och så sov vi till typ halv 5 för då hämta mamma mig haha. Sen vare bara att bege sig till stallet, kan ju säga såhär att ja va jävligt opepp på att åka till stallet, tur att jag har en söt häst! hahaha.

Imorn ska jag ta bussen tidigt till stallet och rida ut en lång tur på min lillskrutt tänkte ja :) mys!

l


typ godmorgon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

I denna bloggen har bara fåtal lösen till då jag skriver såpass personliga inlägg i den. Min allmänna blogg www.chipolina.blogg.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela