blashbob

fet diss

Publicerad 2011-03-02 16:01:04 i Life style,

Ger en stor fet diss till Exklusiv!
Beställde ett paket från dom den 25 december, fick inte paketet förens den 1 mars! Och hade ringt två gånger och mailat en gång, mailet fick jag inte ens svar på.

När jag ringde häromdan så hade mitt paket kommit till karlskoga och legat där i nästan en månad!? Men inte hade jag fått varken mail, brev eller sms om att de hade kommit. SUCK! De va ren tur att dom inte hade hunnit skicka tillbaks paketet när jag hämtade ut det.

På deras hemsida så står det att leverans tiden är mellan 7-14 dagar, bullshit! En kompis till mig bestäldle också därifrån för ett tag sen och hon fick vänta i en månad innan hon fick sitt paket.

Och sen måste jag dissa deras huvor också, finns inget att sätta fast huvan med på tränset så den kan jätte lätt åka av om man har otur. Nåväl, nu har jag fått mitt paket och jag kommer aldrig mer beställa därifrån igen.

kl

Kommentarer

Postat av: Jessica

Publicerad 2011-03-09 21:32:51

Men sätter man inte huvan under nackstycket?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

I denna bloggen har bara fåtal lösen till då jag skriver såpass personliga inlägg i den. Min allmänna blogg www.chipolina.blogg.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela