blashbob

Domar dressyrsadel

Publicerad 2011-03-29 13:34:58 i Hästar,

Såg precis att dressyrsadeln jag köpte har dom sänkt med 2000 kr nu haha surt eller vadå! Skitsamma nu är den min iaf ;) Här kommer min recension av den:

En riktigt snygg dressyr sadel som är värt varenda öre man betalar för den. Sjukt skön att rida i, djupt mjukt säte man får en känsla att man kommer "närmare" hästen när man rider. Den har bra passform och formar sig lätt efter hästen. Bra knästöd och kvalitéts läder!
Jag vet inte om jag inbillar mig nu men när jag red med denna sadeln så kändes det som att Crulle höjde ryggen mycket mer och fick ett mer "sväv" i steget.

En 10 poängare!

oj

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

I denna bloggen har bara fåtal lösen till då jag skriver såpass personliga inlägg i den. Min allmänna blogg www.chipolina.blogg.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela