blashbob

Scream

Publicerad 2011-06-16 12:22:51 i Hästar,

Här kommer lite bilder från när jag red Crulle för första gången på 2 veckor!! Jag red på ett pelham med två tyglar, så att jag kan bestämma själv hur starkt det ska vara, tycker det är mycket bättre än ett delta. Hur som hellst, först skrittade jag i typ en halvtimme med massor av volter, öppnor, slutor, böjningar hit och dit. Sen så kändes hon så fin så jag testade att trava lite grann, snacka om nervöst haha! Men hon kändes jätte fin i traven också. Jonna fotade lite i slutet av "passet" så här kommer lite bilder :)




Jämnför denna bilden med den nedre, kolla min sits, på den övre bilden så sitter jag ner i traven, och på den bilder här nedanför så rider jag lätt, lite skillnad på sits eller vadå?





Nya favorit bilden!

Kommentarer

Postat av: jossan j

Publicerad 2011-06-18 20:15:07

gillas starkt!!! =)

Postat av: ida hjälmgren

Publicerad 2011-06-19 12:33:05

snyggt efternamn ;) haha!

Postat av: Anna

Publicerad 2012-05-12 17:33:04

Läng stiglädren ett hål eller rid utan stigbyglar ett tag så kommer du ner mer i sadeln:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

I denna bloggen har bara fåtal lösen till då jag skriver såpass personliga inlägg i den. Min allmänna blogg www.chipolina.blogg.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela