blashbob

Sad but true

Publicerad 2011-06-13 12:22:40 i Life style,

Har inte hunnit blogga då vi fått nycklarna till lägenheten så vi har varit igång och målat nästan non-stop i 2 dagar nu + att jag haft fullt upp med stallet och jag har inte haft ork att blogga.

Kan uppdatera om Crulle iaf och iförrgår när vi kom upp så kunde hon knappt gå, hon har blivit halt på vänster fram, IGEN, och vänster bak var ännu svullnare än det var dagen innan. Sen så hittade vi två sår vid "kuddarna" på båda bak hovarna. Så hon har fått en liten medicin kur nu i ett par dagar, kyla 20 min + skritta raskt i 20 min + sårspray.

Igår när jag och mamma var påväg upp till stallet så spydde jag nästan av nervositet. Var så rädd att det skulle vara något nytt fel. Men när vi kom upp så hade nästan all svullnad i vänster bak lagt sig, var bara lite runt kotan. Såren såg helt okej ut och hon var ren i vänster fram.

Ibland undrar jag vad hon håller på med i hagen eller om hon bara spökar svullnaden för att jävlas för att hon inte orkar bli riden? Ena dagen kan hon knappt gå och andra dagen är nästan allt bra och hon beter sig som inget har hänt?

Kommentarer

Postat av: julia

Publicerad 2011-06-14 10:34:28

frågestund på bloggen!



http://halvblood.blogg.se/2011/june/fragestund.html

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

I denna bloggen har bara fåtal lösen till då jag skriver såpass personliga inlägg i den. Min allmänna blogg www.chipolina.blogg.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela