blashbob

New Beat

Publicerad 2011-06-09 13:34:10 i Life style,

Åh säger bara Ä-N-T-L-I-G-E-N! Har finally gjort en ny design, layout, header, ja allt! Är riktigt nöjd asså :D
Satt och va sjukt sugen på att koda och designa förut, men visste inte vad. Har tröttnat på att fixa bloggen för det blir aldrig bra! Men nu tänkte jag, äh va fan, kan ju försöka en sista gång. Så jag gick ut och fotade lite bilder till headern och försökte få ideér på hur jag skulle göra.

Har suttit nu i snart två timmar och hållt på med bloggen och slutresultatet vart såhär! Vad tycker ni? Är det bättre eller sämre än det jag har haft innan?
Det ända jag äe mindre nöjd med är att Crulle inte fick plats någonstans, men fanns verkligen inte någonstans där hon kunde passa in fint. Så fick nöja mig med en liten "shape" av en häst nere i hörnet ;) haha!

Fixade så att jag kan ha större bilder också, alltid kul med stora ytor så att man kan ha större bilder! Så därför ser de gamla inläggen lite konstiga ut för att bilderna är så små.

Kommentarer

Postat av: Emilia

Publicerad 2011-06-09 13:56:50

Grymt snyggt ju! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

I denna bloggen har bara fåtal lösen till då jag skriver såpass personliga inlägg i den. Min allmänna blogg www.chipolina.blogg.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela