blashbob

Memories

Publicerad 2011-06-07 11:49:03 i Life style,

Har inte uppdaterat något för har haft fullt upp med min 18års dag, festande, firande och släktträff!
Har iaf varit uppe hos Crulle och kollat till henne, i fredags var hon fortf jätte halt i traven, men inget i skritten. sen var mamma uppe hos henne i lördags och kände lite på henne, hon var varken varm eller svullen som hon inte vart tidigare heller, men bra att kolla iallafall. Sen i igår (måndag) så åkte jag uppe en snabbis och skulle kolla om hon var halt fortf, inget i skritten, men lite grann i traven. Men haltade inte alls som förut, nu måste man kolla noga för att se om hon haltar eller ej ,förut räckte det med ett steg i traven så såg man att hon haltade.

Imorn tidigt på morgonen ska vi iaf sko henne så får hoppas det blir ännu bättre efter det. Sen får hon nog stå hela veckan ut, eller iaf till fre/lör om allt går som det ska. Kommer dock gå ut och gå med henne så hon får röra på sig varannan dag ca. Sen kanske LITE trav på lördag om det, som sagt går som det ska.

Är så himla ledsen att hon är halt precis NU, nu som det går så grymt jävla bra i både dressyren och hoppningen. Och nu när man är som mest ridsugen för att det är så bra väder..

Har inte ridit, eller ens suttit på henne på snart en vecka :(

Att vissa ens har mage till att säga att travare inte kan någonting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

I denna bloggen har bara fåtal lösen till då jag skriver såpass personliga inlägg i den. Min allmänna blogg www.chipolina.blogg.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela