blashbob

Flyktsoda

Publicerad 2011-06-02 21:25:42 i Hästar,

Red lite dressyr på min pingla idag. Hon va jätte fin och känslig i mun och för skänkeln, blev dock lite tung i handen ibland, men då lyfte jag upp henne lite och då slutade hon hänga :) Galoppen satt riktigt bra idag! Tills jag red sent igenom, då började hon halta jätte mycket :S Antingen är det en lätt vrikning eller så är det bara att hon behöver skos. Hon är i stort behov av att skos. Skulle egentligen sko om henne i onsdags innan tävlingen, men han var tvungen att ställa in. Men ska ringa imorn igen om en ny tid.

Hur som hellst så haltade hon inget i skritten, men så fort jag började trava så haltade hon. Så jag avslutade och skrittade runt med henne ett tag för hand. Sen kände jag lite på ben, bog och hov men hon var varken varm eller svullen. Får se hur det är imorn, men tror absolut inte det är något allvarligt.

Mamma var med och fotade också. Så bild bomb kommer nog lite senare, om vi vill förståss ;)

Smakprov... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

I denna bloggen har bara fåtal lösen till då jag skriver såpass personliga inlägg i den. Min allmänna blogg www.chipolina.blogg.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela