blashbob

Fear is the weakness

Publicerad 2011-06-21 07:20:44 i Life style,

cha cha bloggen! (hahaha...what) har blivit väldigt dåligt uppdatering på senaste för har haft fullt upp med stall och lägenhet! Har iaf börjat rida igång henne på riktigt nu så idag ska jag förhoppningsvis galoppera på henne :)

Lägenheten är snart komplett och klart :D Vi har byggt ihop sängen, dock fattas det en del som man tydligen var tvungen att köpa separat, och det klarar dom på Ikea inte av att klämma ur sig när vi köper sängen? Nej för vi ska stå där med en halvklar säng innan vi ska märka det -.- suck! De suraste är att det är den sista delen som behövs för att sängen ska vara klar. Nåväl igår va vi på soffjakt ;) Åkte runt först till Mio i kristinehamn och sen till EM i degerfors sen svenska hem i Karlskoga haha! Vi hittade en dret snygg på Svenska hem (självklart finns soffan där man inte tror den finns.. haha) så vi ska hämta den idag :)

Idag ska jag sitta på körskolan i 3½ timmar för jag ska på riskettan haha, skitkul! Naat. men känns bra att man har kommit igång med körkortet lite mer än bara köra nu. Så sen vecka 26 ska jag på teorikurs mån-tors för att få lite finslip inför provet! Känns helt OK ;)


Såhär kommer mitt körtkort se ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

I denna bloggen har bara fåtal lösen till då jag skriver såpass personliga inlägg i den. Min allmänna blogg www.chipolina.blogg.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela