blashbob

Cocaine

Publicerad 2011-06-15 12:34:41 i Hästar,

Jag är riktigt sugen på någon av dessa stövlar! Dom är ju grymt snygga!! Har kollat mycket på tretorn också men känns som att alla har dom stövlarna, så hittade jag dessa två, De Niro Boot till vänster och Pioneer Crocodile till höger, men nu till frågan, vilken stövel är snyggast? hmm

Jag tycker att De Niro'n är snyggast, men Crocodile kommer inte långt efter. Synd bara att båda kostar runt 5000 kr..

Vilken stövel är snyggast tycker ni?

Kommentarer

Postat av: Linnea

Publicerad 2011-06-15 12:39:19

De Niro helt klart!

Postat av: Anna

Publicerad 2011-06-15 12:39:40

tycker båda är gräsliga.. usch

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

I denna bloggen har bara fåtal lösen till då jag skriver såpass personliga inlägg i den. Min allmänna blogg www.chipolina.blogg.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela