blashbob

We are unbeatable

Publicerad 2011-01-15 14:19:48 i Life style,

Imorn ska min syster åka hem till sig igen, efter två veckor. Har haft så jävla kul de här veckorna! Har hänt en tråkig sak i mitt liv, men det va väl bäst så här, men iaf mådde/mår så jävla dåligt pga det, men Sandra får en verkligen att komma på andra tankar.
Vi gör verkligen allt tillsammans, sover, äter, festar, vi t.o.m går på toa med öppen dörr bara för att vi inte ska bryta konversationen hahaha. Vill verkligen inte att du ska åka hem Sandra!! Du, jag och Martin är oslagbara, that's the way it is

Laddar upp lite olika bilder på Sandra och veckan som varit, njut.

dfd


fef


fefef



efe


jythgr



Massa bilder men kan inte välja bara välja ut en för att beskriva de här två veckorna.

Kommentarer

Postat av: sandra "piik"

Publicerad 2011-01-19 18:42:39

jag älskar dig så mycket hjärtat, tillsammans är vi oslagbara.

Postat av: Marianne

Publicerad 2011-01-20 20:39:34

Finaste ni!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

I denna bloggen har bara fåtal lösen till då jag skriver såpass personliga inlägg i den. Min allmänna blogg www.chipolina.blogg.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela