blashbob

Schnella Cruella

Publicerad 2011-01-17 21:35:58 i Hästar,

Red ett dressyrpass på Crulle idag. Ibörjan kändes det förjävligt och jag ville bara ge upp för hon hade överskotts energi och så ville hon inte riktigt, men sen så släppte hon totalt efter ett tag och då va hon grym! Åh min fina lilla häst, hon kan verkligen om hon vill! Så fint har hon inte gått på lääänge (om man bortser från träningarna) och jag är så himla nöjd. Synd verkligen att ingen hade kamera för det där skulle verkligen ha publicerats.
Imorn blir det nog bara massa bus och mys! Kanske hoppa lite? :)



En omgjord bild på Crulle som Emilia har målat :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

I denna bloggen har bara fåtal lösen till då jag skriver såpass personliga inlägg i den. Min allmänna blogg www.chipolina.blogg.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela