blashbob

MIN blogg

Publicerad 2011-01-13 22:11:54 i Life style,

Fick en komentar att jag var en crybaby som bara sökte uppmärksamhet (dock raderad nu), jag kanske är en crybaby, men uppmärksamhet är det sista jag söker. Detta är MIN blogg, MIN dagbok, jag skriver exakt vad jag vill i den. Jag skapade min blogg för att kunna skriva ner mina tankar, och kanske dela med mig av dom till andra. Ofta så skriver jag inlägg och sen sparar dom i utkast för att sen raderas när jag känner för det.
Tycker ni jag söker uppmärksamhet, så fine, tro vad ni vill.
men,
Jag har aldrig någonsin tvingat någon till att läsa min emo blogg.

nu ska jag gå och böla lite mer över mitt upp och ner vända liv.
lol.

HEJDÅ,
fuckers...

Kommentarer

Postat av: Linn Forsström - livet på stuteri Ängsbacken

Publicerad 2011-01-16 20:41:49

bra talat.

jag älskar din blogg, den är snygg, ska dock bli bättre på att lämna kommentarer :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

I denna bloggen har bara fåtal lösen till då jag skriver såpass personliga inlägg i den. Min allmänna blogg www.chipolina.blogg.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela