blashbob

Hjärtat

Publicerad 2011-01-17 01:06:45 i Hästar,

Va ute och red på min pärla förut. Först red vi upp mot en väg som går förbi lite hus osv, men så kollar jag ner i marken, och vad ser jag!? Jo björnspår! Fatta vad rädd jag blev. Haha skrittade vidare för att kolla om det verkligen var så, och det va det. (kollade upp på google när jag kom hem också) Jag vände Crulle direkt, hahaha läskigt eller vad?
Men sen så red vi en annan väg och jag travade ganska långt, tills det tog stopp, för ja där hade som såklaaart inte plogat -.- Suck! Så fick vända, och då galopperade jag nästan hela vägen hem. Fatta vad glad hon vart, min lilla snutta. Hon gjorde en rad med bocksprång och sen skena hon iväg med lite mer bocksprång haha. Knasen! har varit så dålig på att rida de senaste 2 veckorna :S Usch! Har ju varit sjuk och mått piss.. Men nu ska jag komma igång på riktigt!! Det har jag dock sagt nu ett tag. Blää stackars Crulle :/ Men aja hon vart riktigt glad när vi red ut iaf så något bra har jag gjort :')

Innan jag tog in henne så stod vi och gosade, jag stod och kliade henne på bogen och efter ett tag så ställer hon sig och ska klia tillbaka mig i nacken. Så jääävla söt! Sen vart lille Prinsen avis och då hängde han i min ena arm och Crulle på axel och så stod vi där ett tag :') Vart ganska tungt med två stora häst huvuden hahaha ;)

h

Bjuder på en nästan ett år gammal bild.

Kommentarer

Postat av: Leila

Publicerad 2011-01-17 16:47:30

GUUUD va mysigt!!! Alltså det där med att hon kliade dig tillbaka, inte det där med björn spåret för det va faan läskigt!! USCH! Jag hoppas verkligen att du börjar rida mer på Crulle för det är så kul att läsa om. Och spec långa inlägg med MYCKET bilder.

P.S. Din blogg är jätte bra!! <3<3<3<3

Kram.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

I denna bloggen har bara fåtal lösen till då jag skriver såpass personliga inlägg i den. Min allmänna blogg www.chipolina.blogg.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela