blashbob

Freke

Publicerad 2011-01-23 23:24:28 i Life style,

Min älskade fina hund..
Vi har tagit det jobbiga beslutet att lämna bort våran ögonsten pga tid och pengar. Så på tisdag så kommer han åka till sitt nya hem... Det är en som är förtids pensionerad som bor på landet mellan Degerfors och Svartå. Det kommer bli perfekt för freke då han ÄLSKAR naturen. Men jag vill verkligen inte lämna bort min nallebjörn :'(
Dom va här och kollade på honom igår och jag bölade sönder såklart.

jhgfd

fina fina killen...

kjhg

aww.. valpis!

jhgfd

 


iluk

 


uku

 


mh

Den här bilden ska jag tatuera in på mitt ena skulderblad. Älskar denna bilden på honom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

I denna bloggen har bara fåtal lösen till då jag skriver såpass personliga inlägg i den. Min allmänna blogg www.chipolina.blogg.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela