blashbob

Bradley

Publicerad 2011-01-02 15:37:29 i Life style,

Åh fina fina Bradley.. Han va min favorit häst på säffle ridklubb när jag red där. Han var så himla go att rida. Dock var han enorm (tyckte jag då, eftersom jag var liten haha) Jag älskade hans blåa öga och hans "fläckiga" päls, som jag sa på den tiden ist för skäck ;) Red han väldigt ofta och vart jätte ledsen när jag inte fick han haha. Men sen så såldes han och jag vet inte vart han tog vägen. Men häromdan gjorde jag lite sökningar och han står än idag på en ridskola.
Skulle vara så kul att köpa loss han från ridskolan så han slapp allt de där. Synd bara att man har varken tid eller pengar för en till häst.

efefe
Ni måste ju hålla med om att han är riktigt fin? (inte min bild!)

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2011-01-02 16:43:21

sööt. var han Häst elr Ponny? och vilken ridskola??:D

Postat av: karolina

Publicerad 2011-01-02 17:26:46

Häst :)

Han står på Eda ridskola nu (tror jag) :) det var iaf där jag hittade bilden :D

Postat av: Tess

Publicerad 2011-01-03 02:49:10

Ser ut som en riktig toppen häst!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

I denna bloggen har bara fåtal lösen till då jag skriver såpass personliga inlägg i den. Min allmänna blogg www.chipolina.blogg.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela