blashbob

bakis

Publicerad 2011-01-05 14:35:26 i Life style,

Igår skulle jag och Sandra till Martin för att umgås med lite folk och bara ta nån öl (cider i mitt fall). Slutar med att jag, simon och Sabina delar på en koskenkorva och sen senare på kvällen hamnar jag, sandra, martin, simon och micke i en taxi på väg hem till mig för att äta tacos (hahahah). Gör ett stopp på Aggerud skolan där ALLA ska sitta på ett tefat nedför en backe, gick inte så jätte bra kan jag lova. Kom knappt en meter fram hahaha.
När vi kom hem sitter vi alla, fulla, och sjunger till Ebba grön och Broder Daniel runt matbordet kl 5 på morgonen.
Har sovit på golvet med överkroppen på en madrass och underkroppen utanför madrassen, fick nog sömn på sammanlagt en timme? Dock så gav vi upp med att försöka sova när klockan vart 9.
Konstigt nog är jag bakis och äckligt seg fast jag inte var jätte full igår utan bara lugn full liksom.
Nu när jag sovit ut lite mellan 11 och halv 2 så ska jag äntligen äta något, det känns som min mage har vänt sig ut och in, bokstavligen.

Stabilt att vara bakis på en onsdag? öh nej..

g
the hjälmgrens

 

yre


fef

eh fin tjej. naat

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

I denna bloggen har bara fåtal lösen till då jag skriver såpass personliga inlägg i den. Min allmänna blogg www.chipolina.blogg.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela