blashbob

ångest

Publicerad 2011-01-30 22:55:01 i Life style,

Fyfan vilken jävla ångest jag har. Kände det komma krypandes redan igår kväll, men idag när jag vakna så va det ännu värre.. Hade hoppats på att det bara va fylleångest igår, men nej klart som fan jag ska ha det när jag vaknade imorse också.
Hatar sånna här dagar där allt bara känns jobbigt och man vill inte göra något annat än att gömma sig under täcket och ligga där hela dagen.
Inte nog med det så åkte världens bästa syster tillbaka till säffle idag... Känner mig så ensam och tom utan henne, vill bara att dagarna ska gå snabbt så att vi ses igen. Min älskade syster och bror, vi kan gå igenom eld tillsammans. Man kan inte få bättre syskon än dom två. Är så glad att vi har kommit varandra så nära, och så ska det förbli.

kl



Kommentarer

Postat av: sandra "piik"

Publicerad 2011-02-03 16:12:54

älskar dig så mkt hjärtat.

Postat av: Marianne

Publicerad 2011-02-03 18:12:13

Saknar er!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

I denna bloggen har bara fåtal lösen till då jag skriver såpass personliga inlägg i den. Min allmänna blogg www.chipolina.blogg.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela