blashbob

wherever you go

Publicerad 2011-02-28 18:32:55 i Life style,

Imorn händer de myckeee, gå upp halv 9 och åka till vårdcentralen. Har fått alergiska utslag som kliar satan, som jag ska kolla upp. Har pågått i typ 4 veckors tid nu så det är väl dags att kolla upp ;) Sen så ska min mentor ringa mig imorn halv 11 så måste komma på massa kurser jag vill läsa som sammanlagt ska bli 750p, hur fan ska jag kunna komma på de? Vet bara tre kurser jag vill läsa och det är bara 200p sammanlagt ;o

Nåväl, har också funderat på att sluta blogga. Inge kul längre, vet inte vad jag ska skriva och när jag väl skriver så får ja inga kommentarer haha. Aja får se hure bliiiiiiiiiiiiir.


Hahahah lite småkul video ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

I denna bloggen har bara fåtal lösen till då jag skriver såpass personliga inlägg i den. Min allmänna blogg www.chipolina.blogg.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela