blashbob

På hotellet

Publicerad 2011-02-13 22:07:15 i Life style,

Sitter nu på hotellet i Kalmar och myser :3 Har precis kommit in från att ha ätit mat på en italiensk resturang och suttit och skrattat åt asiater ;) Bilresan va inte så lång som man trodde den skulle bli. Men sista timmen var man ganska övertrött så vi satt och skrattade åt exakt allt haha.

Imorn åker vi vidare till Tranås för att åka till skolan. Jag är inte ett dugg nervös, vilket jag egentligen borde vara? aja kommer väl imorn. Och vi är jätte sugna på att stanna en extra dag och åka över till Öland och sölvesborg. Orkar verkligen inte åka tillbaka till karlskoga... usch. Har ju allt jag behöver här ;) förutom min Crullis då.

Nej nu ska jag lämna över datorn till sandra och mysa lite till :)

vbhnj
söt fylle bild :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

I denna bloggen har bara fåtal lösen till då jag skriver såpass personliga inlägg i den. Min allmänna blogg www.chipolina.blogg.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela