blashbob

Frågor

Publicerad 2011-02-09 20:53:09 i Life style,

Fråga:
Anonym
Har du inte mått bra förut elr hur mena du?? Är glad att du mår bra nu iaf. <3

Svar: Nej inte direkt. Kommer i vågor typ, lite svårt att förklara.
Kan i ena stunden må jätte bra och sen helt plötsligt kan jag må skit dåligt. Men detta är bara när jag är ensam oftast, är jag med folk och har trevlig är jag ju glad och mår bra :) Visst kan det hända att jag mår dåligt bland mina kompisar också, men då är det mycket lättare att hantera.

Fråga:
Ingela PW
1. Näääh. va sööt. Vems hund?? :D

2. ÄLSKAR tränset!!! Vart köpte du det från?? Och fanns settet i rött och turkost oxå elr?? :D

3. Om du får välja en blogg.. Vilken är din favvo? :D

Svar: 1. Wimzi är en av mina systers hundar, hon har en till som heter Pepsi :)
2. Hööks kommer det ifrån, dock säljs det inte där längre :( Ja set:et finns i alla möjliga färger :D
3. Oj vad svårt.. hmm.. Får nog bli Kissies hahaha


Fråga:
Frida
Jäklar vilken snygg bild!! Hur och vart tog du den?? Kan du inte skriva ett inlägg om hur man tar sånna bilder för ja vill gärna lära mig det. :D

Svar: Jo det kan jag göra :) håll utkik!

Fråga:
Lulu
hey, kan du inte skriva lite om vad du använder för smink och hudprodukter? Vad har du för foundation/puder t ex? :D

Svar:
Jo det ska jag fixa! Funderar på att göra en videoblogg på det ;)

Fråga:
Olivia
Åhhhh.. Hon är jätteduktig!!! En framtida hoppare elr?? :)

Svar: Japp tänkt så :)

Fråga:
Emma
Vilken snygg blogg!
Har du gjort den själv?
Isåfall hur lärde du dig det?

Svar:
Tack så jätte mycket! Ja det har jag :)
Jag har läst runt massor på internet och helt enkelt testat, det är det bästa sättet att lära sig på tycker jag :)

Fråga:
Frida
Haha vad söt!
har ni fler katter i stallet?

Svar:
Ja det har vi :) vi har 3 st sammanlagt, Simon, Sigrid och Svante ;)

Fråga:

Isabelle
Neeej. FYYY!! Sjönk ditt betyg mkt då elr?? Och blev dina föräldrar tokiga??

Svar: Nja mina betyg är väl lika dåliga som vanligt ;p Ja dom vart ju inte så glada, men dom förstår mig ändå, stöttar mig och försöker hjälpa mig :) Nu ska jag dock börja på distans, dvs att jag kommer jobba hemifrån vilket kommer bli perfekt för mig!

Kommentarer

Postat av: Amanda

Publicerad 2011-02-09 20:57:27

Distans är asskönt!

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-02-09 21:21:00

Tycker att det är skita kul när du svarar på det här settet. Då får man både veta NÄR du svarar och se dom andra komentarerna oxå. Fårtsätt så!! <3<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

I denna bloggen har bara fåtal lösen till då jag skriver såpass personliga inlägg i den. Min allmänna blogg www.chipolina.blogg.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela