blashbob

9 Saker ni inte visste om mig

Publicerad 2011-02-06 22:15:18 i Life style,

1. Ensamhet är det absolut värsta jag vet.
2. Jag gråter .. ofta. haha, gråter när jag är arg, ledsen, frustrerad, glad osv
3. Jag älskar bloggar! Läser alla typiska som Kissie, Isabelles, Paow, Kenza, Foki osv, läser t.o.m Falsksanning haha ;)
4. Jag är allergisk mot hårfärg, Kliar nått så fruktansvärt, nacken svullnar, får sår i hårbotten och min hårbotten blir helt rödflammig och svider osv. Men ändå färgar jag håret 1 gång i månaden.
5. Jag har sjukt lätt att få dålig samvete och jag blir orolig för typ allting som att jag inte duger och att folk ska hitta en bättre person än mig och dumpa mig.
6. Jag har ont varje dag, huvudet, magen, armen, handen, vad som hellst, JÄMT, kommer inte ihåg när jag senast inte hade ont någonstans.
7. Den enda personen som vet exakt allt om mig är min syster.
8. Jag älskar typiska "fjortis" serier som The Hills, The OC, Desperet Houseviwes, Vänner osv
9. Jag skulle aldrig klara av att leva utan MTV. (hahaha....)

lkjhg

Bjuder på en oredigerad ego bild. Suck på att jag "ser" enorm ut

Kommentarer

Postat av: sandra "piik"

Publicerad 2011-02-08 20:20:09

och systern älskar dig precis på alla sätt som går att älska någon på. du är mitt allt, mitt lilla älskade underbara hjärta. vi två är för alltid (vare sig vi ville eller inte heh)



älskar dig.

Postat av: Ingela

Publicerad 2011-02-09 20:32:05

Om du får välja en blogg.. Vilken är din favvo? :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

I denna bloggen har bara fåtal lösen till då jag skriver såpass personliga inlägg i den. Min allmänna blogg www.chipolina.blogg.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela