blashbob

waka waka

Publicerad 2011-12-21 06:42:15 i Life style,

Idag börjar jag inte förens vid 11 så jag har ca 3 timmar till godo på att sminka mig. Jag försöker tvinga mig själv att inte gå och lägga mig igen för då kommer jag garanterat försova mig. Efter skolan så drar jag och Malin till Davids och tränar lite. Ska bli skönt att komma igång, har inte tränat sen förra onsdagen då jag haft brist på tränings sällskap så har mest varit ute och gått och det har väl inte varit så jätte givande kanske.

Ska försöka tvätta lite häst saker idag. Har en hel drös med täcken, schabrak, lindor m.m att tvätta och det är inte ens påtal om smörjning.. Stackars mina sadlar och alla träns... och mina stövlar.. huuvva!

Jag har märkt att jag har fått lite häst-abstinens. Jag kan sitta i timmar på youtube och kolla på när folk rider? Normalt? njaa.. Att sitta och läsa hästbloggar där dom dagligen rider sina fina hästar hugger lite det också. Nästan så att jag borde isolera mig från internet då det bara är hästar överallt? fuck that and give me a fuuucking job!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

I denna bloggen har bara fåtal lösen till då jag skriver såpass personliga inlägg i den. Min allmänna blogg www.chipolina.blogg.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela